czwartek, 31 stycznia 2013

Moje kolaże

Na kółku plastyczym często robimy prace na konkursy. Ponieważ jestem baaardzo leniwa i nie chce mi się męczyć z ołówkiem czy farbami, często robiłam kolaże z gazet.
Pierwszy kolaż był na konkurs o banknotach przyszłości (nie pamiętam już tytułu konkursu, chyba był to konkurs ogólnopolski).


Poniższy kolaż był na konkurs pt. "Autoportret" organizowany w ramach kampanii "Trzeźwy umysł". Męczyłam się z nim przez kilka zajęć, ale i tak nic nie wygrałam :(    
 Przez ta pracę chciałam pokazać przede wszystkim, że lubię zwierzeta, ale także że jestem trochę  uparta, leniwa i "z charakterkiem" tak jak koty ;)
                                                   
                                                                                                                                        

1 komentarz: